برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

تا تـــو بیــایـی ...

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۴۵ ق.ظ

صف میکشند دلـــتنگیــهای من

چون دانه هــای تســبیح

به نـخ کشـیده شــده

چقـــــدر بگــردانم دانه ها ر ا

تا تـــو بیــایـی ...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۳
تـــ ـارا

نظرات  (۲۰)

راستی...............

پروفایلتون..........

منظورم اینه که فعال شد بالاخره......




پاسخ:
خب دیگه....
فعال شد.........
۰۳ مرداد ۹۱ ، ۰۴:۲۰ رُزا جووونی
سلام تارای گلم.خوبی؟روزه نمازت قبول.
راستی عزیزم.سمیرا جون چرا اینقد کم پیدا شده؟؟

پاسخ:
سلام رُزا جووونی عزیزم
ممنون خوبم... نماز روزه های شمام قبول....
سمیرا هم خوبه... فقط یکم سرش شلوغ شده... ماه رمضونو مهمون بازی و افطاری بازی........
۰۳ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۱۳ ستاره ی خوشبختی
زیبا بود. مثل همیشه.
آپم.

پاسخ:
ممنونم...... شما زیبا میبینی عزیز
حتما میام می خونمت
سلام مهربون همیشگی...
درد دلی با امام رضا داریم...منتظرت هستم

پاسخ:
سلام سپیده عزیزم

میام حتما..... ممنون از اینکه خبردارم کردی.....
عمریست که از حضور او جا ماندیم

در غربت سرد خویش تنها ماندیم

او منتظر است تا که ما برگردیم

ماییم که در غیبت کبری ماندیم

پاسخ:
سلام بارانم
خدا کند ما منتظران واقعی باشیم، به دل... نه به حرف....
التماس دعا
مادی گرا میشویم:

آغا قضیه ی این تسبیح چیه؟؟شما ..سمیرا خانم نیز....

هدیه ی مشترک؟؟

پاسخ:
قضیه خاصی نیست عزیزم... این عکس مرتبط با موضوع بودفقط...
ولی من و سمیرا جون تو اکثر موارد یه جورایی تلپاتی داریم و بدون خبر هم یه کارهای مشترکی انجام میدیم اینجا.....
اخ گفتین

طاقتم تموم شد

جسم او از دیدگان غایب ولی یاد او در دل های مؤمنین زنده خواهد بود.


پاسخ:
عزیز دلم
چه بی طاقت شده ایم همه...
ای کاش دیدگانمان هم به قدوم مبارکش روشن شود... هر چه زودتر...
سلام
منو
از
دعای
خیرتون
فراموش
نکنید

پاسخ:
سلام
محتاجم به دعا...
اگر قابل باشم حتما...
سلام مرسی که اومدی خوشحال شدم

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم...
۰۳ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۱۴ علی مزینانی
سلام ممنونم که سر زدید لذت میبرم در این زمانه میبینم خانمهائی مثل شما فکر میکنند و مینویسند

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم..لطف دارید...
درد بی عشقی ز جانم برده طاقت
ور نه من داشتم آرام تا آرام جانی داشتم !

پاسخ:
مهدیا...
سر عاشق شدنم لطف طبیبانه ی توست...
ور نه عشق تو کجا ،این دل بیمار کجا...
کاش در نافله ات نام مرا هم ببری...
که دعای تو کجا ،عبد گنهکار کجا...
اللهم عجل لولیک الفرج
دلم برای یک نفر تنگ است....
نه میدانم نامش چیست...و نه میدانم چه می کند...
حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم....
رنگ موهایش را نمی دانم....
لبخندش را ...فقط میدانم که باید باشد و نیست

پاسخ:
دلتنگ نباش.......
۰۴ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۱۷ ستاره خوشبختی
آپـــــــــــــــــــــــــــــم

پاسخ:
ممنون از خبرت.. میام...
سلام دوست
مطلب زیبایی بود
موفق باشید

پاسخ:
سلام
ممنون.. نظر لطفتونه...
حتما میام
سلام
وب عالییی داری
اگه دوس داشتی و قابل دونستی به ما سر بزن

پاسخ:
سلام
ممنون.. نظر لطفتونه...
حتما میام
ببین غمگین، ببین دلتنگ دیدارم،
ببین، خوابم نمى آید، ببین بیدار بیدارم،
نگفتم تاکنون اما…
کنون بشنو…
تو را بیش از همه من دوست میدارم

پاسخ:
عــــــــزیــــــــزمی
سلام
ممنون از حضورتون
اگه دوس داشتی بازم بهم سر بزن

پاسخ:
سلام عزیزم
خواهش میکنم
حتما بازم میام...
همین قدر میدانم که انسان ، در غار چیزی را جا گذاشته است

چیزی ارزشمند تر از هواپیما

چیزی گرانتر از خود نویس

چیزی که جایش همیشه

در قلب زندگیمان خالیست،

چیزی شبیه ایمان.....

سلام وب زیبایی داری

به من هم سر بزن و در صورت تمایل لینک کن و خبر بده

پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون و همینطور شعر زیباتون...
سلااااااااااااممممم
تاراخانومی اپممممممممممممممممم سربزنننننننن گلم

پاسخ:
سلام خانومی
میااااااااام گلم
سلام تارا خانم
طاعات و عبادات شما مورد قبول درگاه حق
چه تسبیح زیبایی.............
من رو هم دعا کنید

پاسخ:
سلام
طاعات و عبادات شما هم قبول درگاه حق باشه
ممنون
محتاجم به دعا... حاجت روا باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی