برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

دلــ ـنوشت

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۲۹ ق.ظ
امشب موقع افطار خیلی دلم گرفته بود، خدایا خودت خوب می دونی چرا.....

پس راضیم به حکمتت!...

 

>

کاش، در این رمضان لایق دیدار شوم               سحـــری با نظـــر لطـف تو بیدار شوم


کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان              تا که همسفره تو لحظه ی افطار شوم

 

>

پی نگاشت:

خدایا! کمکمان کن که در این ماه رمضان
تمرین کنیم ترک هرآنچه که درک دوران ظهور را به تأخیر می اندازد .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۱
تـــ ـارا

نظرات  (۱۶)

با عرض سلام و خسته نباشید..
ما را در ختم دسته جمعی قرآن همراه کنید

پاسخ:
سلام
حتما............
بازم سلام..
باشه فدات همون جزء رو برات گذاشتم..

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم از لطفت
اجرت با حضزت علی.....
سلام تارای عزیزم
نگو دلم گرفت!
همون موقع اذان که بهت گفتم.
خودت که میدونی...
همون حرفایی که زدم.
خوش بحال دل پاک و زلالت...
برام دعا کن که مطمئنم مستجاب میشه.
در پناه حق...


پاسخ:
سلام سمیرای نازنینم
چه کنم که این دل بهانه میگیرد گاهی...
و تو چه خوب میدانی راه و رسم آرام کردن این دل بهانه گیر را....
ما کجا و دل پاک کجا؟
محتاج دعای سبزت هستم....
حق نگهدارت
سلام عزیز دلم. قالب نو مبارک. مثل دل مهربونت، دوست داشتنیه.
انشالله خدا خودش مرهم دل بی قرارت باشه...


پاسخ:
سلام نازنینم
ممنونم. خودت دوست داشتنی هستی که دوست داشتنی میبینی عزیزم....
فدای تو مهربونم... خیلی محتاج دعای سبزت هستم
خدا یارت باشه گل من....
سلام
شما هم خوب بلدی رسم شکسته بندی را

پاسخ:


سلام عزیزم
به من خیلی لطف داری....
سلام تارا خانم
خوش به حال دل پاک و زلال شما .دعای آخر شما خیلی زیباست .خداییش کاشکی همه جوانها مثل شما فکر کنند.تودعا هاتون من رو هم فراموش نکنید .
انشاالله خداوند این دل گرفته شما رو شاد کنه....
یا علی .خدانگهدارتان

پاسخ:
سلام آقا مصطفی
ممنون از لطف شما... اگه قابل باشم و خدا قبول کنه چشم، دعاگویم...
تشکر و التماس دعا
در پناه حق
خوشبحالتون که اینقدر دلتون پاکه
با دل به این پاکی مارو هم دعا کنید که سخت محتاجم

پاسخ:


نه عزیزم دلم پاک نیست...
با این دل گناهکار؟ اگه قابل باشم چشم... ولی تو دلت پاک تره پس تو منو دعا کن عزیزم
۰۲ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۴۰ ستاره ی خوشبختی
زیبا بود. خوشحال میشم بهم سر بزنی. راستی اگه موافقی برای تبادل لینک بهم خبر بده.

پاسخ:
ممنون. لطف دارید...
۰۲ مرداد ۹۱ ، ۲۲:۰۰ ستاره ی خوشبختی
سلام. به اسم وبلاگم " برای تو..."
شما هم لینک شدید. راستی هر روز آپم بهم سر بزن

پاسخ:
سلام دوست عزیز
با افتخار لینک شدید
همین که دوست سمیرایی...

ما را کنجکاو دیدنت کرد



یا حقّ

پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون... قدمتون سر چشم، خوش اومدین

حق نگهدارتون
سلام
ممنون از حضورتون
این مطلب هم مثل باقیه مطالب قشنگتون قشنگ بود...
.............................
اووووووووووووووووووووووووه
چقدر مطلب جدید زدین..............
قالبتونم قشنگ شده
...............
موفق باشید
التماس دعا


پاسخ:
سلام
ممنون لطف دارید و قشنگ میبینید...
بازهم تشکر...بازهم قشنگ میبینید.................

شماهم موفق باشید
محتاجیم به دعا ... شماهم دعا فراموشتون نشه.....
مهربانم!
هیچگاه باور نکن که نبودنت را باور کنم!
هیچگاه باور نکن به نبودنت عادت کنم!
شاید به اجبار زمانه نبودنت را تحمل کنم!
اما اینکه نباشی...نه!نه!نه



پاسخ:
سلام عزیزدلم
ممنون... خیلی لطف داری گلم
سلام دوست عزیز وب جالبی داری اگه وقت کردی به من هم یه سربزن
راستی من لینکت کردم توهم اگه دوست داشتی منو به اسم وبم بلینک

پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از لطفتون... حتما میام...
منم لینکتون کردم
۰۴ مرداد ۹۱ ، ۰۴:۲۷ رُزا جووونی
ممنون از حضورت عزیزم

پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم... وظیفست
بادبادک آرزوهایم را

درهوای تو می رقصانم

تا پرهای لبخندت را

در هوای تنهایی ام

بازکنی...

آرزوهایم تا تو نیایی بزرگ نمی شوند.

پاسخ:

بیا دو باره پاک کن زجاده ها غبار را
به عاشقان نوید ده رسیدن بهار را!
تمام لحظه های من فدای یک نگاه تو
بیا و پاک کن زدل حدیث انتظار را!
۰۴ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۳۰ خادم الزهرا(س)
آمین
سلام وب خوبی دارید موفق باشیدبه ماسربزنید

پاسخ:
سلام و تشکر
اما آدرس سایتتون رو نگذاشتید که.......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی