برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

رمـــ ـضـــ ـان

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۵۳ ب.ظ

چه شود ای گل نرگس، با تو دیدار کنم               جان و اهل و هستی ام، بر تو گرفتار کنم
روزه ی هجر تو از پـای بینـداخت مرا               کـی شــود بــا رطب وصــل تو افــطار کنم

✿✿ ✿✿ ✿✿

پیامبر صلى الله علیه و آله فرمودند:

شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ُ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛

ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است که خداوند در آن حسنات را مى‏افزاید و گناهان را پاک مى‏کند و آن ماه برکت است.

(بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5)

 

 

ایمان آوردم به آن کسی که تاریکی‌ها را به وسیله‌ی تو روشن گردانید، و چیزهای مبهم را به فروغ تو پدیدار نمود، و تو را نشانه‌ای از نشانه‌های چیرگی و فرمانروایی خود قرار داد، و به فزونی و کاستی و طلوع و غروب و تابندگی و تیرگی رام و مسخّر ساخت، و تو در همه‌ی این حالات، فرمانبردار او بودی و بی‌درنگ در پیِ انجام دادنِ هر چه می‌خواست.

منزّه است خدا، که آنچه در کار تو تدبیر کرده، بس شگفت انگیز است، و آنچه درباره‌ی تو انجام داده، پُر ظرافت و دقیق، و تو را کلید ماهی نو برای کاری نو قرار داده است.

پس من از خدایی که پروردگار من و پروردگار توست، و آفریننده‌ی من و آفریننده‌ی توست، و تقدیر ساز سرنوشت من و تقدیر ساز سرنوشت توست، و صورتگر من و صورتگر توست، می‌خواهم که بر محمد و خاندانش درود فرستد و تو را ماه برکت قرار دهد؛ برکتی که گذشتِ روزها از آن نمی‌کاهد؛ و ماه پاکی و پاکیزگی؛ آن پاکیزگی که چرک گناهش نمی‌آلاید؛

ماه ایمنی از آفات و دور ماندن از بدی‌ها، و ماه سعادت که در آن بدشگونی نباشد، و ماه فرخندگی که سختی و نامرادی بدان راه نیابد، و ماه آسانی و آسودگی که هیچ دشواری با آن نیامیزد، و ماه نیکی و خیر که هیچ بدی آن را نیالاید، و ماه امن و ایمان و نعمت و احسان و سلامت و اسلام.

خدایا، بر محمد و خاندانش درود فرست و ما را از خشنودترین کسانی قرار ده که این هلال بر آنان طلوع کرده است، و از پاک‌ترین مردمی که به سوی آن نگریسته‌اند، و از نیک بخت‌ترین کسانی که در این ماه تو را عبادت می‌کنند. در این ماه، ما را توفیق بازگشت به سوی خود عنایت کن، و از گناه در امان دار، و از این که با دست خود نافرمانی‌ات کنیم، حفظ فرما.

به ما الهام کن که نعمتت را سپاس گوییم. بر تن ما جامه‌ی عافیت بپوشان و توفیقی ده که طاعتت را به کمال رسانیم و تو نعمت خود را بر ما تمام کنی؛ زیرا تو بخشنده ی نعمت‌های بزرگی، و در خور سپاسی. خدای تعالی درود فرستد بر محمد و خاندان پاک و پاکیزه‌ی او.

دعای 43 - صحیفه کامله سجّـادیه

امام سجاد (درود خدا بر او باد) اشتیاق خود را به ماه مبارک رمضان در دعا این‌گونه بیان می‌کنند.

✿✿ ✿✿ ✿✿

پی نگاشت ۱: در میکده گشودند، خدایا مپسند، که درین بزم و طرب ما، سوی تقوا نرویم .

پی نگاشت ۲: ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برایت آرزومندم، ای دوست!
                   ای سبک بال در دعای سحرت هرگز از یاد نبر من جامانده بسی محتاجم.......

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۳۰
تـــ ـارا

نظرات  (۱۰)

۳۰ تیر ۹۱ ، ۲۱:۴۷ رُزا جونی
آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری

پاسخ:
به امید نظر لطفی از سوی او.......
التماس دعا
۳۰ تیر ۹۱ ، ۲۱:۴۹ رُزا جونی
سلام عزیز دلم.من تا وصل شدن نتم شبا از خونه پدر شوهرم بهت سر میزنم.
راستی قالب خوشکل و نازت مبارک عزیزم...............

پاسخ:
سلام رُزا جونی عزیز
چه خوب... خدا زنده نگه داره پدرشوهرتو...
خوشحالم میکنی با اومدنت.. قدمت سرچشم
ممنون چشمات خوشگل و ناز میبینه گلم
ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت
کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت
آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز
باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت

پاسخ:
استشمام عطر خوشبوی رمضان از پنجره ملکوتی شعبان گوارای وجود پاکتان ...
به خاطره بی خوابی هایم ،
پریشانی هایم ،
و این همه رنجی که میکشم
خودم را سرزنش میکنم
که ای کاش ،
آخرین روز نگاهت نمیکردم






حتما عزیزم شمام منو یادت نره توو سحرهای قشنگ ....

پاسخ:
ممنونم عزیزم اگه قابل باشم حتما......
دلم چندین سال است روزه عشق گرفته ٬ اذان افطارش را تو بگو ...
پاسخ:
محتاجیم به دعا خواهر.....
دلم چندین سال است روزه عشق گرفته ٬ اذان افطارش را تو بگو ...
التماس دعا

سلام و درود
دستهای خالیم دخیل دل پاک و زلالتان .
نه به بهای لیاقت که به رسم رفاقت دعا کنید این روسیاه را !


پاسخ:
سلام نازنینم
اگه فابل باشم دعاگوبم... اما من رو سیاه ترم ...
سلام تارا جونم
قالب نو مبارک
چرخش بچرخه برات

پاسخ:


سلام عزیزدل
ممنونم.. تشکر
ما را به دعا کاش نسازند فراموش
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند

ممنون از همه ی مهربونیات گل نازم. انشالله همیشه ایام به کامت باشه.
التماس دعا توی این روزای نورانی
یا علی

پاسخ:
سلام بارانم
خواهش میکنم.. مهربونیای تو که بیشتره نازنین.
امید که همیشه شاد و سلامت باشی
محتاجم به دعای سبزت عزیزم
علی یارت
سلاااااااااااااااام
ماه مبارک رمضان بر شما هم مبارک.مارو هم دعا کنید




جقدر فالبتون خوشگله
مبارک باشه

پاسخ:
سلام عزیز دلم
این ماه عزیز برتو هم مبارک باشه... محتاجم به دعات
ممنون عزیزم.. چشمات خوشگله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی