برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

روز جوان

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۹ ق.ظ

الگوی شجاعت و ادب، اکبر
در دانه فاطمی نسب، اکبر
فرزند یقین ز نسل ایمان بود
پرورده دامن کریمان بود
آن یوسف حسن،ماه کنعانی‏
در خلق و خصال،احمد ثانی‏
آن شاهد بزم،سرو قامت بود
دریا دل و کوه استقامت بود
آن دم که لباس رزم می‏پوشید
از کوثر عشق،جرعه می‏نوشید
از فرط عطش فتاده بود از تاب‏
گردید ز دست جد خود سیراب‏
در راه خدا ذبیح دین گردید
بر حلقه عاشقان نگین گردید
داغش کمر حسین را بشکست‏
با خون سرش حنای خونین بست‏
دیباچه داستان حق،اکبر
قربانی آستان حق،اکبر

ولادت سرخترین گل گلستان محمدی، دردانه آقامون حسین(ع)

حضرت علی اکبر(ع)

و روز جوان بر شما مبارک


پی نگاشت: خدایا به حق حضرت علی اکبر(ع) و به حرمت او، جوانان را دریاب...

    خدایا جوانان ما را به نور علی اکبر(ع) منور و به معرفت او آشنا کن...

    خدایا حاجات دل دوستای جوونم رو در این روز عزیزمستجاب کن...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۱
تـــ ـارا

نظرات  (۱۰)

سلام و درود
خجسته زاد روز قهرمان کرب و بلا ٬ شبه پیغمبر ٬ علی اکبر حسین و روز جوان مبارک و عید باد !

اطاعت از ولی بود که علی اکبر را آسمانی کرد ٬ باشد تو نیز بتوانی به کمالات برسی و آسمانی شوی ! امید که هماره دلتان جوان باشد بیاد او ...


پاسخ:


سلام و سپاس
این روز آسمانی بر شما هم مبارک دوست عزیزم
۱۱ تیر ۹۱ ، ۰۲:۱۲ دختری با کفشهای آبی
سلام تارای عزیز
چه خونه ی گرمی داری
سپاس ازدعوتت
عیدت مبارک
درپناه دوست!


پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون از لطفت
عید شما هم مبارک
سلام
ممنون بر شما هم مبارک باشد
حس حوونی بهم دست داد
دوستون دارم


پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون
جوونی دیگه
منم دوست دارم خیییییییلی
ای که باروی چو ماهت، دلربای عالمینی
بانگاهی عاشقانه، قبله جان حسینی
یوسف آل عبائی، قبله دلهای مایی
ای علی دوم عشق، حیدر کرببلائی
ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مبارک باد.

پاسخ:
این روز آسمونی بر تو هم مبارک عزیزم
من پیر شدم ،دیر رسیدی،خبری نیست

مانند من آسیــمه سر و دربـدری نیست

بســـیـار برای تـو نـوشـتـم غـم خـود را
بســـیـار مرا نامه ،ولی نامه بری نیست

یک عمر قفس بست مسیر نفســــم را
حالا که دری هست مرا بال و پری نیست

حـالا کـه مـقـــدر شــده آرام بگـیـــــرم
سیـــلاب مرا بـرده و از مـن اثری نیست

بگـذار که درها هـمگـی بسـته بـمانـنـد
وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست

بگــذار تبـــر بـر کـــمــر شـــاخه بکـــوبد
وقتی که بهـار آمد و او را ثمــــری نیست

تلخ است مرا بودن و تلـخ است مرا عمر
در شهر به جز مــرگ متـاع دگری نیست

پاسخ:
سلام حیران جان
ممنون از شعر زیبات
سلام تارا جان
تغییر و تحولات مبارک باشه
انشالله صاحب بسم الله همیشه نگهدارت باشه نازنین

پاسخ:
سلام عزییییزم
ممنون
انشالله صاحب این نام نگهدار تو هم باشه...
فاق منور شده از طلعت ماهی
ماهی که اصیل است و برازنده شاهی
این زاده لیلاست، بود مظهر توحید
ثانیِّ محمد بود این نور الهی
ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مبارک باد

پاسخ:
روز جوان برشما مبارک آقا فرشاد
سلام عزیز دلم.
دلم برات تنگیده؟یه کمی سرم شلوغه.مشهدم،سیستمو داداش و خواهرم به نام خودشون زدن منو تهنا گیر اوردن.






پاسخ:

سلام رُزاجونی عزیزم
دلم برات یه ذره شده.... منم این چند روزه خیلی سرم شلوغه...امان از دست این داداشیت که نمی ذاره پای سیستم بیای
خدا نکنه تنها باشی گلم... بد خواه مدخواه داری ما رو صدا کن
سلام اجی جونی قالب نو مبارک وبت خیلی خوشگل شده.

پاسخ:
سلام آجی خوشگلم
ممنون هم چشمات قشنگه و هم قشنگ می بینه...
منـ = آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ : )


پاسخ:
ممنون خبرم کردی عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی