برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

دغدغه...

جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۵۵ ب.ظ

دغدغه هایم را مگیر از من

که من به همین دغدغه ها دلخوشم

در این دنیای بی رحم

که از آدم های این شهر دلگیرم

که از خود نیز دلگیرم

مرا با خود بگذار

و مرا از خود برهان

چون خود نیز

خود نیستم

تو را در خود و خود را در تو می بینم...

                                

                                تــارا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۹
تـــ ـارا

نظرات  (۱۱)

این روزها بُرد با کسی ست که بی رحم باشد
از دلت که مایه بگذاری
ســوخـــــته ای . . .

پاسخ:
سوختن و ساختن کار ماست....
بودن آنهایی که بودنشان را میخواهیم زمین را زیباتر میکند!!
"همیشه باش

مرسی اجی جونم


پاسخ:
فدای تو
تو هم باش، برای همیشه...
نه حرفی برای گفتن …
نه امیدی برای ماندن …
نه پایی برای رفتن …
نه تمایلی برای دوباره ساختن …
تو از اول هم هیچ نداشتی

پاسخ:
...
سلام
مرسی که اینقدر لطف دارید به ما...
ممنون..
راستی...
وای وای وای.....وبتون چرا اینقدر رویایی شد یهو....
خیلی قشنگ شده..
مرسی به این سلیقه
مطلب پایینیه هم بسیار عالی بود
.......
بازم ممنون


پاسخ:
سلام
خواهش میکنم...ما که کاری نکردیم...
نظر لطفتونه... لطف دارید
چشماتون قشنگ میبینه
باز هم لطف دارید....
گاهی وقتها فکر کردن به بعضی ها ، نا خود آگاه لبخندی روی لبانت می نشاند...
دوست دارم این لبخندهای بی گاه را...
آن بعضیها را...
احمد شاملو


پاسخ:
من هم لبخندهای تو را دوست دارم... نه یعنی خنده هایت را دوست دارم...
اون خنده ها که..........
۱۰ تیر ۹۱ ، ۰۳:۱۹ طائر مسعود
سلام. از حضورتون سپاسگزارم.


پاسخ:
سلام و تشکر
اب ندارم
سخت است
با تو هستند
جلوتـــر
با دیگری یا جور دیگری . !
سخت است
چه رنگین کمان نحســـــی


سلام عزیزم .
ممنون از لطفت.مرسی که سر زدی









پاسخ:
سلام عزیزم
خواهش میکنم وظیفه بود...
ممنون از گلات
همیشه وقتی زیر باران راه میروم بار ها خدارا شکر میکنم که تنها منم و باران و خیابان....
حتی همین دیروز...
تمام خیابان ها را با باران قدم زد اما تنهای تنها بودم...
والبته زیر لب شعری که میگفت جور دیگر باید دید

پاسخ:
یاران نقطه چین تا خداست.......
سلام
عزیزم چرا اینقدر دغدغه ....... چرا ؟؟؟؟؟؟
من امید و از شما یاد گرفتم
به امید فردایی بهتر


پاسخ:
سلام عزیز دل
یه وقتایی دغدغه ها هجوم میارن...
اما دغدغه مانع امید نمیشه... هنوزم امیـــــــــد هست و خواهد بود
به امید فردایی بهتر................
سلام دوست خوبم
برگ برگه دفترت رو خوندم
وبلاگ زیبایی داری
امیدوارم بهتر تر بشه..
خوشحالم می کنی نیم نگاهی به وبم داشته باشی

پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از خوندنت و حضورت...
تشکر...
میام حتما عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی