برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

سخنی با خدا

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۵۴ ب.ظ

خدایا، حکمت قدم هایی را که برایم بر می داری بر من آشکار کن، تا درهایی را که به سویم می گشایی، ندانسته نبندمو درهایی که به رویم می بندی ، به اصرار نگشایم

خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را
مبادا گم کنم اهداف زیبا را
مبادا جا بمانم از قطار موهبت هایت
خداوندا مرا مگذار تنها لحظه ای حتی . . .

.

خدایا
در ۲ راهی زندگی ام
تابلوی راهت را محکم قرار بده
نکند که با نسیمی راهم را کج کنم

خداوندا..
مگذار آنچه راکه حق می دانم؛
به خاطر آنچه که بد میدانند،کتمان کنم..

 

 

دل نوشت: گاهی وقتا از لطف و حکمتت غافلم، خدایا به من نشان ده حکمتت را تا بی توجه از کنارت نگذرم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۴
تـــ ـارا

نظرات  (۸)

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست،خدا جایگزین همه نداشتن هاست!
دکتر شریعتی


پاسخ:
بنام خداوندی که داشتن او جبران همه نداشته های من است
میستایمش ، چون لایق ستایش است ....
و تو را به او میسپارم
سلام و درود
خدای را شاکرم بخاطر وجود تک تکتان که شرمنده کردید این حقیر را .
مهربانیتان آنقدر زیباست که سنجاقکی بدون ترس روی کف دستتان آب خواهد خورد !
مهرتان را سپاس که بیادم بودید ...


پاسخ:
درود بر کسانی که از پاکیشان دوستی آغاز میشود از صداقتشان دوستی ادامه میابد و ازوفایشان دوستی پایانی ندارد.

الهی تا زمین دارد حرارت / به کام دل بماند این رفاقت

سلام تارای مهربونممممممممممممممم. عزیزم گل نازم خوبی؟؟؟؟؟؟؟ کلی دلم برات تنگ شده بود.
آمیـــــــــــن برای همه ی دعاهای قشنگت.
انشالله دلت همیشه آسمونی باشه و پر از آرامش.
قالب نو مبارکــــــــــــــــ
اعیاد رو هم تبریک میگن عزیزم
برات بهترین روزها و بهترین لحظات رو آرزو دارم گلم.
یا علی


پاسخ:
سلام بارانم، مهربونم، نازنینم... منم دلم برات خیلی تنگه دوست جونم...
ممنون از محبتت... الهی که تو هم همیشه سالم و شاد باشی
آرزومند آرزوهای خوبتم... و بیتاب دیدارت...
علی یارت...
.
این ابرها را
من در قاب پنچره نگذاشته‌ام
که بردارم
اگر آفتاب نمی‌تابد
تقصیر من نیست
با این همه شرمنده‌ی توام
خانه‌ام
در مرز خواب و بیداری‌ست
زیر پلک کابوس‌ها
مرا ببخش اگر دوست‌ات دارم
و کاری از دستم بر‌نمی‌آید

پاسخ:
پیامت زیبا ، مرامت بی همتا ، دوستیمون پا برجا ، به یادتم همه جا..!
سلام و درود
ممنون از جملهای بسیار زیباتون
بهترینها را برای شما مهربون از خدا میخواهم


پاسخ:
سلام نازنینم
منم آرزومند آرزوهای خوبتم....
سلام اجی جونم
جمعه کنکور دارم خیلی واسم دعا کن.
خیلی محتاج دعام.بعد کنکور بهت سر می زنم.


پاسخ:
سلام آجی جونم
ایشالا موفق باشی عزییییییزم
ماه شعبان آفتاب آورده ای

وجد و شوری بی حساب آورده ای

دسته گل بر بوتراب آورده ای

یک جهان اسلام ناب آورده ای



اعیاد شعبانیه مبارک...............


پاسخ:
بر شماهم مبارک عزیزم...
چه بى تفاوت زندگى میکنند آدم ها بى آنکه بدانند

در گوشه اى از دنیا تمام دنیاى کسى شده اند

پاسخ:
از بس دنیا بی وفا شده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی