برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

میلاد ســـه نــــور

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۵ ق.ظ

ایــام نشـاط و شـور امـت آمــد
هنگام سرور و اخذ حاجت آمد

روز سـه و چهــار و پنج مــاه شعبــــان
از جـانـب حـق سـه پیـک رحمـت آمــــــد

میلاد حسین است و اباالفضل و علی
یعنـی کــــه سـه منشـاء سعــادت آمــد

آن ماه که ماه حاجتش میخواننــد
ما بیـن دو خـورشیـد امـامـت آمد

نـــور ابـــدی و ازلـــی میـــآیـــــد
بــر عـالــم ایجاد ولی میــــآیــــــد

مجموعه حسن و عشق وایثار و کرم
یعنــی کــه حسیــن بــن علــــی میـآیـــد

 

میـلاد با سعــادت

سومین امام معصوم ، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، سرور آزادگان جهان

حضرت ابوالفضل العباس (ع)، سمبل مقاومت و وفاداری در راه آرمان مقدس جهاد فی سبیل الله و فداکاری و جانبازی در صحرای کربلا

زینت عبادت کنندگان و سرور نیایشگران، معصوم چهارم حضرت امام علی بن الحسین(ع)

بر شیعیان جهان مبارک باد


✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿

آقا جان!... میدانی که چقدر آواره ام، دستمو بگـــــیر... غریبم، گم شده ام دستمو بگیر...

آقا عباس!... تشنه ام، جرعــــه ای آب به من بنوشـــان...

یا سیدالساجدین!... سر به کویت دارم منو دریـــاب...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۳
تـــ ـارا

نظرات  (۱۱)

عیدت مبارک عزیزم.


پاسخ:
ممنون عیــــــــد شمام مبارک عزیزم...
شعبان شد و پیک عشق از راه آمد
عطر نفس بقیه الله آمد
با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین
یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

پاسخ:
این اعیاد مبارکبادتان....
سومین روز ز شعبان چون برآمد خورشید / سومین شمس ولایت ز افق چهره گشود
روز میلاد همایون حسین ابن علی است / باد بر خلق جهان مقدم پاکش مسعود . . .
ولادت با سعادت امام حسین (ع) بر شما مبارک
سه عید
سه تبریک خوشگل
با سه
برای شما هم مبارک



پاسخ:
منم سه تبریک با سه تا
دامن علقمه و باغ گل یاس یکی است
قمر هاشمیان بین همه ناس یکی است
سیر کردم عدد ابجد و دیدم به حساب
نام زیبای اباصالح و عباس یکی است
میلاد سقای آب و ادب گلباران


دست من و تو نیست اگر عاشقش شدیم
خیلی حسین زحمت ما را کشیده است!
میلادش فرخنده و عید بادا!


پاسخ:
هر چه داریم از حسین است...
عشق حسین بی همتاست...
خداوندا...عیدی دوستانم را یادت نره!!!
عیدت مبارک گلم
برای این منه حقیر و گرفتار گره های کور دعا کن عزیزم تو ساداتی و ارزش خاصی داری

پاسخ:
انشالله عیدی شما هم از بهترینها باشه عزیزم...
فدای تو ...
محتاج دعایم
سلام خانومی.
چه قاصدکای نازی!

پاسخ:
سلام عزییییزم
ممنون.. قابل نداره تقدیم به شما...
سلام تارای گلم.
من برای پست جدیدت نمیتونم نظر بذارم.

پاسخ:
نمی دونم چرا عزیییییییییییزم...
نه بســته ام به کس دل
نه بســته کس به من دل

چو تخته پاره بر موج
رهـــا رهــا رهــا من

ز من هر آن که او دور
چو دل به سینه نزدیک

به من هر آنکه نزدیک
از او جـــدا جـــدا من

نه چشم دل به سویی
نه باده در سـبــــــویی

که تر کـنــــــم گلویی
به یاد آشنا مــــــن

ستــــــاره ها نهفته
در آسمان ابـــــری

دلم گرفته ای دوست
هوای گریه با مـــــن

هوای گریه با مـــــن
نبسته ام به کس دل .

پاسخ:
سلام عزییییییییزم
شعر زیبایی بود....
خیلی ممنونم...
بازم جای تشکر دارم ازتون تارا خانم


پاسخ:
خواهش میکنم آقا فرشاد... وظیفه بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی