برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

Title-less

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۹ ب.ظ
فرقـی نمـی کند!

بگویم و بدانـی ...

یا ... نگویم و ندانـی ...

فاصله دورت نمی کند ...!

در خوب ترین جای جهان جا داری ...

جایـے که دست هیچ کسـی به تو نمـی رسد،

دلــــــــــــــم.....!!!

 

 

پی نگاشت: به یــــاد دوستی که امروز دلش بـارانی بود..... ای کاش می توانستم مرحــــمی باشم برای دلش!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۰
تـــ ـارا

نظرات  (۹)

سلااااااااااااااااام تارا جونم...
ببخشید که من نبودم نتم قطع شده بود !
داااااااااااااااااستانی که گذاشتییییییییییییییییی فوق اااااااااااااااااالعااااااااااده بود !

پاسخ:
سلاااااااااام عزیییییییییزم
ممنوووووون از لطــــــفــت.....
چه خوشخیال است ...
فاصله را میگویم !
به خیالش تو را از من دور کرده !
ولی نمیداند که تو جایت امن است ...
اینجا ...
میان قلبم !!!

پاسخ:
بذار فاصـــــــله خوش خیــــــال باشه.... مهم اینه که جــــامون تو قلب همه....
قرارمان فصل انگور ...
شراب که شدم تو جام بیاور
و من جان !!!

پاسخ:
جانت بی بلا......
ما پیغام دوست داشتنمان را با دود به هم میرسانیم .
نمیدانم آن سو برای تو تکه ای چوبی هست ؟!
من اینجا جنگلی را به آتش کشیده ام ...

پاسخ:
من اینجا قلبم به آتش کشیده شده....
هر کجائی که بمانی
دست ابری زِ بهار سایه سار دشت سرسبز نگاهت باشد.
و به هر جا که روی...
شبِ مهتابِ تو طولانی باد.


بند هائی از شعری به سال 79

پاسخ:
هر کجا هستی باش،
آسمانت آبی،
قسمتت کامیابی،
وتمام دلت از غصه دنیا خالی.....!
خوش به حالش


پاسخ:
حسودی نکن خانوم خانوما
سلام تارای من
همیشه مرحمی بر دل بی قرار من...
همیشه باش...



پاسخ:
آینه.........
تو هم همواره باش برایم......
سلام
این شعره یه جوریه..
بله بله درست حدس زدید 100 امتیاز
شوخی کردم
جوریه که به هرکسی که میخونتش این حسو بهش دس میده که کاش من جای اون شخصی بودم که شعر تقدیم شده بهش
به هر حال شعر جالبی بود
شعر بالایی هم خوب بود
نشادن دهنده ی اینه که شاعرش داره به یک بلوغ در شعر گویی و ادبیات میرسه
کلا جالب بود


پاسخ:
ممنون از لطفتون....
دیدی فقط من حسودی نکردم؟ همکار محترمتون هم اضافه شدن
پستت حسادت برانگیزه عزیزم. ولی کی میشه سمیرا جوووووووووووون
فدااااااااات فدااااااااااااات

پاسخ:
فدای تو .... اگه ناراحتی پاکش کنم این پستو؟ عزیزم.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی