برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

Title-less

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۴۶ ب.ظ

 

                          

                                                     

                                                                               

 

پی نگاشت: از صبح باز بلاگفا باز نمی شد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۵
تـــ ـارا

نظرات  (۱۱)

شهادت امام الفقراء ابن الرضا ثانی, حضرت هادی علیه السلام تسلیت باد.
السلامُ علیکم یا اهل البیت النبوه.
سلام تارا جان. شهادت امام مظلوم و غریبمون رو تسلیت میگم.
انشالله بتونیم رهرو راه پربار ایشون باشیم.
یا علی...

پاسخ:
سلام بارانم
منم تسلیت میگم...
انشالله
سلام..مرسی..خوشحالم که سر زدی و وبم جذبت کردهبازم بیا به وبم

پاسخ:
سلام عزیزم
میام حتما...
ممنون از لطفت
سلام ممنونمم که در نبودم بهم سر میزدین سرافراز فرمودین
شما لطف دارین خانم زنده باشین
آپــــم مهربونم
سلام تارای عزیزم
شهادت آقا گذشته اما تسلیت میگمن به خودمون که اینقدر آقا بین ما شیعیان مظلوم واقع شدن...

پاسخ:
مظلومیت امامانمون همیشه در طول تاریخ بوده و هست..... قربون مظلومیتشون
سلام دوست عزیز من به تازگی یه وبلاگ زدم خوشحال میشم سر بزنید و اگه دوست داشتید منو لینک کنید و به منم خبر بدید که با چه اسمی لینکتون کنم

پاسخ:
سلام
حتما........
یادمان باشد، فردا ،حتما، ناز گل را بکشیم...
حق به شب بو بدهیم...
و نخندیم دیگر، به ترکهای دل هر گلدان...!!
و به انگشت، نخی خواهیم بست تا فراموش نگردد فردا...! زندگی شیرین است!
زندگی باید کرد... ولی نه به هر قیمت
و بدانم که شبی خواهم رفت .... !!!
و شبی هست که نباشد، پس از آن فردایی

سلاممممممممممممممممممممممم.خوبی؟ممنون که پیشم اومدی.

پاسخ:
سلام عزیزم...مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی