برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

لیـــــــلــة الــرغائبــــــ

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۵۹ ب.ظ

امشب شب آرزوهاست، امشب شبی ست که تمام فرشته های عرش به زمین می آیند، امشب شب نیایش است، شبی خدایی، شبی بهشتی، امشب زمین به لرزه درمی آید، آسمان نور باران است، ستاره باران است، نسیم بهشتی می آید، چشمۀ زلال رحمت الهی در جوشش است،عاشقان هشیار باشید... آرزوها امشب نوشته می شود و برآورده می شود، زمینیان به گوش باشید... امشب خدایتان بی بهانه گناهتان را می بخشد. راز می خرد،  نیاز می خرد....

خدایا خداوندا آرزومندی دلشکسته ام، خودت مرهمی باش بر دل شکسته ام....

شب آرزوهاست خدایا به حق این شب عزیز همه رابه آرزوهایشان برسان...

خدایا ما را آن ده که آن به...

خدایا شیرینی بخشش و محبت را به ما بچشان...

 

پی نگاشت: از عصر دارم سعی می کنم برای گذاشتن این پست، اما بلاگفا سر ناسازگاری داشت و باز نمیشد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۴
تـــ ـارا

نظرات  (۵)

سلام
من رو از دعای خیرت محروم نکن دوستم
ارزوم اینه که هیچ کدوم از ارزوهات ارزو نمونن التماس دعا عزیزم.
امشب برای آنکه چشمانِ تری داد

یا آنکه از عشق و صداقت عالمی دارد

از مهربانِ بی توقع خواهشی دارم

بر قلب و روحش پاکی و آرامشی خواهم
سلام عزیزدلم. شب آرزوها نتونستم بهت التماس دعا بگم اما خودم حسابی برات دعا کردم. انشالله به هر آرزوی خوبی که داری برسی گلم.
یا علی


پاسخ:
سلام نازنینم... منم خیلی به یادت بودم و دعاگو... آرزومند آرزوهای خوبت هستم...
خدا یارت
سلام تارای مهربانم
متاسفانه نتونستم برات همون شب لیله الرغایب کامنت بذارم اما بدون که خیلی بیادت بودم و چه زیبا شبی بود یادمه ساعت 2 نیمه شب بود که باهام حرف زدی تو حرم بودم چه سکوتی بود فقط صدای هق هق تو بود اشکهای من و صحن و سرای آقا ...
اما برات همون شب بهترینها رو آرزو کردم...
التماس دعا...


پاسخ:
ازت ممنونم...
ای کاش همون آرزوی خودم رو می کردی..............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی