برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

رَجــَـب

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۹ ق.ظ

امشب زمزمه ای می آید، زمزمه ای عجیب در دلم  غوغا کرده، زمزمه ای از جنس  نور، بوی بهشت می آید، نوری می بینم از جنس خدا، هاله ای از جنس تقدّس و زلال مثل آب، شکوفه ای از جنس امید جوونه زده، نسیمی می آید، نسیمی از جنس بهار، امشب چه حالی دارم؟...  چه پاک است امشب، امشب یکی از بهترین ماههای خدا در راهست، انتظار رو به پایان است، دلم در تپش است، نفسم، قلبم، روحم آرامشی می طلبد که این ماه خدا، ماه بهشت، ماه علی (ع)، ماه پاکی و زلالی، هدیه می دهد آنرا به من، به تو، و به هرکسی که می آید با دلی آرزومند و با دستی نیازمند، و با نجــوایی که می طلبد پاکی را، عشق را، آسمان را، پرواز را، و خدا را.... خدا هیچوقت از درش نمی راند کسی را... فقط باید تشــنه باشی، تشــنۀ عشق، تشــنۀ نور، تشــنۀ چشــمۀ زلال الهی، و می نوشی از این چشــمه، در این مــاه پاک الهـــــی....

ماه رجب می آید... مژده ای دوست، که می آید این ماه....

امام باقر (ع): اگر مومنی را دوست دارید اورا از آمدن رجب با خبر کنید. (امشب شب اول ماه است)

التماس دعا

 


✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿

صدای خنده خدا را می شنوی؟

دعایت را شنیده به آنچه محال می پنداری می خندد...

 

پی نگاشت: امشب چه بارانی آمد و نوید داد پاکی را... در این شب عزیز، پنجره رو باز کردم و تا می تونستم بویش را، پاکیش را، نفس کشیدم... روحمو جلا داد این بارون...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۳
تـــ ـارا

نظرات  (۷)

تارا جان
دوست ندیده ی عزیز من
تو این روزا خیلی به دعا احتیاج دارم
برام دعا کن

پاسخ:
سلام برادر
خواهش میکنم
دعاگو هستم اگر قابل باشم
التماس دعا
سلام تارا خانم
ممنون از اینکه به ما خبر آمدن ماه رجب رو دادی.
دعای خیرتون رو از ما دریغ نکنیدا !!!!!!!!
دست شما درد نکنه بای

پاسخ:
سلام برادر
خواهش میکنم
دعاگو هستم اگر قابل باشم
التماس دعا
ماه رجب ماه بزرگ خداست
از او میخواهیم:
صبر شکرگزاران
عمل خداترسان
و یقین اهل عبادت را
زندگیتان سرشار از نور خدا....
التماس دعا

پاسخ:
از خدا میخوام تو این ماه به همۀ آرزوهای خوبت برسی...
محتاج دعایم
سلام تارای من
چقدر این جمله ات با دل آدم بازی میکنه خیلی قشنگه
صدای خنده خدا را می شنوی؟
دعایت را شنیده به آنچه محال می پنداری می خندد...
ممنونم خیلی لذت بردم


پاسخ:

قربون اون دلت، دل دریایی و مهربونت....
واقعا بارونی که دیشب اومد یه حس خاصی داشت انگار یه خبری رو با خودش می آورد.
او ناز میخرد...
نیاز کن...
خیلییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم گل خوشبوی من

پاسخ:
من بیشتر دوســـِــــــت دارم... مهـــــــــربـــــــــــونــــــــم
سلام عزیزدلم چقدر قشنگ، این روزهای خدایی رو به تصویر کشیدی
انشالله بتونیم از این ماه، حسابی بهره ببریم.
برای منم دعا کن تارای نازنینم. با اون دل پاک و با صفات...
کلی دوست دارم تارا جون
یا علی


پاسخ:
سلام گل نازنینم
انشالله این ماه از بهترین روزهای زندگیت باشه
دعاگویت هستم....... من بیشتر محتاج دعاتم بااون دل پاک و آسمونیت دعام کن...
منم خیییییییلی دوست دارما... خیلی بوووووووس
خدانگهدارت باشه همیشه
سلام تارا جان
ممنون از لطفت. با کمال میل شما رو لینک کردم.

پاسخ:
سلام خاتون عزیزم
با افتخار لینکتون کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی