برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

Title-less

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۲۴ ب.ظ

به نام خداوند جان و خرد              کزین برتر اندیشه برنگذرد

خداوند نةام و خداوند جای              خداوند روزی ده رهنمای

خداوند کیوان و گردان سپهر          فروزنده ماه و ناهید و مهر

ز نام و نشان و گمان برترست         نگارندهٔ بر شده پیکرست

روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گرامی باد

وی سخن‌سرای نامی ایران و سرایندهٔ شاهنامه حماسهٔ ملی ایرانیان است. فردوسی را بزرگ‌ترین سرایندهٔ پارسی‌گو دانسته‌اند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۵
تـــ ـارا

نظرات  (۸)

سلام
ممنون شما لطف دارید


پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
سلام عزیز دل...
روزت مبارک آبجی(ببخشید با تاخیـــر)

پاسخ:
سلام عزیییییییزم... روز شما هم مبارک
سلام تارا جونم خیلی قشنگ بود ..
میسی : *

پاسخ:
سلام تارا جون ممنون...
سلام تارای عزیزم
و چقدر ما با مفاخرمون غریبه هستیم....
جای تاسف داره


پاسخ:
سلام عزیییییزم
آره متاسفانه...
سلام
به ما هم یه سری بزنید

پاسخ:
سلام... حتما
بی حجابی خواهران=بابی غیرتی مردان.
سلام خواهرم وبلاگ خوبی روداری خوشحال میشم به وبلاگم سری بزنی ونظرت روبگی.

پاسخ:
سلام
تشکر از لطفتون... میام در اسرع وقت

متاسفانه لینکتون باز نمیشه....
سلام تارای نازنینم
ممنون بابت یادآوری. یاد فردوسی عزیز گرامی
اتفاقا توی رم هم پارکی هست که مجسمه های اساطیر از جمله فردوسی عزیز درونش واقع شده. هر دفعه که مجسمه اش رو میبینیم کلی ازین شاعر عزیز یاد میکنیم.
روحش قرین رحمت...
یا علی


پاسخ:
سلام بارانم
تو خارج بیشتر به این شاعران و دانشمندان ما اهمیت میدهند، اما ما کمتر به هموطنان خودمون توجه میکنیم
سلام عزیز وبلاگ قشنگی داری امید وارم در پناه امام هشتم باشی

پاسخ:
سلام عزیزم... خیلی خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی