برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

شلمان!

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۸:۱۱ ب.ظ

 

اینجا تازه یه ساعتی بود که اومده بود

ترسیده داره فرار میکنه

اینجا صدا شنیده، سرک کشیده میگه کیــــــه

داره نفس تازه میکنه

 باز با شنیدن صدا داره سرک میکشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۸
تـــ ـارا

نظرات  (۸)

ای جاااااااااااانم این چقد بانمکـــــــه
کیه گفتنش منو کشته
خوش به حالش که پیش توه. منم میخوام شلمان باشم


پاسخ:
عزییییزم نمیخواد شلمان باشی... تو پیشمی همین جا توی قلبم
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خاله ای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چقد نازه میشه پنشمبه با خودت بیاری سر کلاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منم باهاش بازی کنم؟من لاک پشتا رو خعلی دوس دارمشون
چقد باهوشه اسمشو بد نبود میذاشتی باباشاه کیه؟کی بود؟


پاسخ:
نه نمیارم ....... آخه می ترسم کبابش کنی بخوریییییش
اسمشو دوس جونم انتخاب کرده
بذار گولش بزنم شلمان کبابی بخوریم
به به چه سری چه دمی عجب پایی....


پاسخ:
دیگه اون زمونا گذشت دیگه اینجوری گول نمیخورن
اینکه میذاری رو لیست حضور غیاب کلاست مثلا مهندس جون میخوای بگی من مهلمم هستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ:
آقا یا خانوم یه نفری، ببخشیدا منکه گفته بودم اصن شلمان جونی رو هدیه روز معلمم گرفتم پس لازم نبوده نشون بدم یا ثابت کنم
اِ اِ اِ خب چیکار کنم همونجا تا اومدم ازش عسک بگیرم خودش رف رو لیست
راستی بچه رو بذار تو تنگ یه آبی چیزی براش بریز شنا کنه گناه داره.
آخییییییییییییییی. جای دندوناشو رو کاهو نازییییییییییی بمییییییییییییییییییییرم
شمبس گولی فینقولی دوسش دارممممممممممممممممممممممم


پاسخ:
ببخشیدا تو آبه .... اگه دقت کنی آبو میبینی...
آره اینقده بامزه با کاهو کلنجار میره تا یه ذره ازش بکنه و بخورتش
میسی که دوسش دارییییییییییییییی
ببخشید اون لحظه عینک نزده بودم پیر شدم ننه
براش نقشه ها دارم

پاسخ:

امیدوارم نقشۀ شومی نباشه ننه...
سلام عزیز حالت چطوره ببخشید مشکل دارم نمیتونم بیام برام دعا کن حل شه

پاسخ:
سلام داداشی
خوبم.... ممنون از حضورت
انشالله که مشکلت حل بشه.... دعاگویت هستم...
ولی همیشه از خدا بخواه هرچی که به خیر وصلاحت هست رو برات رقم بزنه
خدا یارت
سلام عکس های شلمان خیلی با حا له.......................

پاسخ:
سلام
ممنون آقا مصطفی....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی