برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

Title-less

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۱، ۱۰:۴۸ ب.ظ

می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود.عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود... بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند. تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند. تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود و معنای خداحافـظ، تا فردا بود.

 

 

این روزها به جای" شرافت" از انسان ها فقط" شر" و " آفت" می بینی

 

 

راســــــتی،دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خـــــــــوب یاد گـــرفتــه ام...!"حــــال مـــن خـــــــوب اســت" ... خــــــوبِ خـــــــوب

 

زنده یاد حسین پناهی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۳۱
تـــ ـارا

نظرات  (۳)

دردناک بود ولی دلنشین.
انشالله همیشه نشاط مهمون دل مهربونت باشه دوست عزیزم.
یا علی.

پاسخ:
ممنون از دعات... دوست مهربونم
شادباشی
سلام تارای مهربونم
حرفای استاد پناهی از یه جنس خاصه از جنس سادگی و همین باعث شده عجیب به دل بشینه
بسیار زیبا بود ممنون ازت.

پاسخ:
سلام سمیرای مهربون من
وقعا درست میگی... حرفاش خیلی به دل میشینه و آدمو تحت تـأثیر قرار میده...
سلام عالی بودن خیلی مرتب و زیبا و دل نشین به دل نشستن

پاسخ:
سلام و تشکر....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی