برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

پنشمبه !!!

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۰۷ ق.ظ

بعدا نگاشت: یا ایها النااااااااس این دوست و استادم که میگم اسمش

خانم سمیرا

است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۳۱
تـــ ـارا

نظرات  (۱۱)

سلام خوش بحال آزاده که اینقد دوسش داری بهش حسودیم شد

پاسخ:
سمییییییییییییییییییییییییییییرااااااااااااااااا داااااااااااشتیییییییییییییییییم؟؟؟؟؟
لطفا به نظرات دوستان خود احترام بگذارید و درجشان بنمایید.
توجه مینوموی

پاسخ:
من فقط نظرات راست و حقیقی رو میذارم
تازشم خواستم حفظ آبرو کنم..... کسی نفهمه آی کیوی طرف چقده پایینه
وااااااااااااااااااااااااااااای

خوش بحال این دوستی که میگی من بهش حسودیم شد

پاسخ:
حالا راضی شدییییییییییی؟؟؟؟؟
چیو داشتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
حااااااااااااا لاااااااااااااااااا
ااااااااااااااااااااااااااااامنو میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا شرمنده فرمودین
ما که لایق این همه محبت شما نیستیم.
عرق شرم داره همینطور میباره
دم در حساب میکنیم

پاسخ:
از دست تو [کلافه]
خودت که میدونی دوس دارم اذیتت کنم وقتی تصور میکنم عصبی شدی و چشاتو گرد کردی با اون مژه های یه متریت کلی به وجد میام.آخ نمیدونی که چه مزه ای داره

پاسخ:
خیلی ممنون نظر لطفتونه..........
از شوخیها گذشته منم همه هفته رو روزشماری میکنم تا بشه همون پنشمبه خودمونوخستگی کل هفته از تنم بیرون بره.بودن در کنار هنرجوی گلی چون تو بهم آرامش میده.باور کن من لایق این همه خوبی تو نیستم.منو همیشه همه جوره شرمنده میکنی.امیدوارم بتونم ذره ای از محبتای خالصانه تو یار دلسوز رو جبران کنم .کسی که همیشه تو خوشی و ناخوشی همراه من بوده و من خیلی اذیتش میکنم.اینو خوب میدونی.
دوست دارم...
همیشه باش.....

پاسخ:
تورو خدا خجالتم نده....
بجای تو نت چرخیدن و وبگردی و چت کردن برو چار کلمه بنویس که مجبور نشم فردا تنبیهت کنم.
یه خط کش آهنی بزرگ،اخمای یه میلم(همون معلم خودمون) بد اخلاق.سعی کن اینارو بیاد بیاری
امیدوارم شب خواب منو نبینی
پاسخ:
خیلیم بهت میاد....... خیلیم میتونی؟

اجازه خانوووووووووم ما مخشامونو یه کم نوشتییییییییییم
احساس کردی اون بنده خدایی که میخواد بعدا نگاشتتو بخونه میخواد از فاصله شونصد متری بخونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باور کن عینکم به چشممه

پاسخ:
ای خدا از دست تو....... همیشه یه جواب داری برام
دوسِت دارم
فردا یه آشی برات بپزم
جلسه بعد لطف میکنید با والدینتون تشریف میارید
آخ جوووووووووووووون فردا آش خورون داریم.من آش خعلی میدوستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی