برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

یه حس شیرین!

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۱۴ ق.ظ

هیچ حسی بهتر از این نیست که یک مربی یا معلم یا استادی، بعداز یه مدتی شاگردش رو ببینه و اون شاگرد به یه جایی رسیده باشه و موفقیتی رو کسب کرده باشه... چقدر لذت بخشه این لحظه...

امروز من اون لحظه رو تجربه کردم و کسی رو ملاقات کردم که دو سه سال پیش کار آموزم بود و حالا برای خودش کارگردان فیلمهای کوتاهه و فیلم میسازه...

امروز من باید شخصی رو به عنوان بازیگر بهش معرفی می کردم و قرار ملاقاتی داشتیم و پس از حدود سه سال این دیدار برام خیلی جالب بود...

بخصوص وقتی که می دونی او با وجود مشکلات فراوان تونسته این موفقیت رو کسب کنه و به اون ارزش و مقام اجتماعی که باید برسه رسیده. این حس خیلی فراتر میشه. اونوقته که آدم به وجود همچین کسایی افتخار می کنه و اینکه او هنوز تو رو فراموش نکرده و برات احترام قائله، بخود می بالی.....

آقای کارگردان!... امیدوارم روزی برسه که کارگردان پرفروش ترین فیلم سینما بشی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۷
تـــ ـارا

نظرات  (۱۲)

سلام تارا جونم
امیدوارم همیشه شاهد موفقیت شاگردات باشی چون حس فوق العاده ایه و یه معلم فقط میتونه درک کنه.همه شاگردای یه معلم مث بچه هاشن و اون عاشق بچه هاشه.جنسیت هم سرش نمیشه.تا این عشق و رابطه شاگرد و استادی که جنس این عشق زمینی نیست بینشون پیش نیاد نمیتونه بیان خودشو انتقال بده.
هم برای خودت،هم برای تک تک شاگردات آرزوی موفقیت بیش از پیش رو دارم.

پاسخ:
سلام سمیرا جونم
تو میدونی چه حسی رو تجربه کردم... امیدوارم تو هم شاهد موفقیت شاگردات باشی و خودت هم موفق و سربلند باشی
خوش بحال شاگردات بهشون حسودیم شد که استادشون اینقد گله و مهربون منم میخوام

پاسخ:
تازه من یه استاد خیلی ماه دارم که اگه ببینیش بیشتر حسودیت میشه
برای شاگرد عزیزت آرزوی موفقیت میکنم
پس همون گفته بودی بعدا میگم این بود جریان میخواستی در موردش بنویسی.خعلی بلایی

پاسخ:
ما اینیم دیگه.... ببخشید
سلام تارا جان. چه حس زیبایی.
انشالله وجودت همیشه پر از این احساس شیرین باشه

پاسخ:
سلام بارانم
تشکر... انشالله تو هم همواره شاد باشی....
سلام خدا دست مزد زحماتتون رو بده عذر میخوام شما هم مدرس هستید؟؟؟؟و چرا تا به خونتون سر نزنم به من سر نمیزنین؟؟؟؟؟مثلا زندگی دانشجوی من رو خوندید؟؟؟؟؟
یاعلی

پاسخ:
سلام و تشکر.... بله تدریس میکنم... نه اینطور نیست که منتظر باشم اول شما بیایید بیایم هروقت فرصتی دست بده به خونتون میام.... بله خوندم.. موفق باشید و خدا قوت
سلام خانومی. وای فکر کن من یهویی دوتا دوست معلم پیدا کردم! چقدر خدا منو دوست داره که همچین دوستایی بهم داده. خیلی خیــــــــــلی دوست داشتنی هستی تارا جون. انشالله همیشه موفق و سرحال باشی عزیزم.

پاسخ:
سلام بارانم
ممنون از لطف و مهربونیت... عزیزم تو خیلی دوست داشتنی تری...
آرزومند آرزوهای خوبتم....
آره آزاده خعلی ماهه


پاسخ:
اون که بعله... اما یه استاد دیگه منظورم بود, که اسمش سمیراس
سلام
سخت در اشتباهی و داری دختر مردمم اغفال میکنی
تارا جان به باران جون چیکار داری میری تو وبش رفیق نا باب میشی گلم
اصلا خودتی خودتی خودتی

پاسخ:

من اشتباه نمی کنم عزیزم.... خودت خبر نداری...
اصن من باید مواظب باشم باران جون راه درستو انتخاب کنه و با شکسته نفسی بعضیا گمراه نشه
خیلی خودتی.... تا بی نهایت...
سلام ببخشید از قضاوت زودم دیگه تکرار نمیشه اول بارمه زود قضاوت میکنم
یاحق

پاسخ:
سلام.. خواهش میکنم، این چه حرفیه؟.. اشکالی نداره...
سمیرا جان من کلا با دوستای ناباب بیشتر کیف میکنم. بیا شما هم ناباب شو، خوش میگذره هاااا

پاسخ:
مرسی باران جان!...
آخ جووووووووووووووووووووووووون رفقای نا باب
چاکریم

پاسخ:
به جمع ما خوشآمدی.........اکیپ بچه نابابها.....
ای جااااااااان تارا جون بزن قدش سمیرا هم اومد

پاسخ:
آره عزیزم سمیرا هم کشوندیم تو اکیپمون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی