برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

Title-less

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۰۳ ق.ظ

بیا که قبله ی ما گوشه ی خرابات است              بیار بــاده که عاشـق نه مــرد طامات است

مخـــند از پی مســتی کــه بر زمین افتد              که آن سجود وی ازجمله ی مناجات است   

 

۲۵ فروردین: ســـالروز بزرگداشت عطار نیشابوری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۵
تـــ ـارا

نظرات  (۳)

سلام عزیزم
ممنون از یاد آوریت

با سلام وبلاگتون خیلی زیباست بسیار عالی کار کرده اید. امیدوارم که درپیشبرد
اهدافتون موفق باشید.
خوشحال میشم به منم سر بزنید و مرا با نظرهای خوبتان بهرمند سازید.
یا حق
تقدیم به وبلاگ زیبای شما__$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آبادن بهشت ویران من ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_______$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°______$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$
_دیرنکنی ها____€._______________ $$$$$
____بدوووووو___€..____________ $$$$$$$$
__________€€€€€€€._..-?*°*?-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-?*°*?-..~~~~ _..-?*°*?-.._
_..-?*°*?-..__..-?*°*?-.._
منتظر حضور گرمت هستم
نظر یادتون نره.
راستی با تبادل لینک موافقید؟

پاسخ:
سلام
با تشکر از لطفتون....
حتما در اسرع وقت....
سلام خوبید من زیاد شعرای عطار رو گوش نمیدونم اما این یکی قشنگ بود به دل تشست
یا زهرا

پاسخ:
سلام و تشکر
نفهمیدم شعرای عطار رو گوش نمیدید؟ یا نمیدونید؟....
ایشون از عارفان بزرگ بودند که شعرها و پندهای زیبایی دارند


آفرین جان آفرین پاک را
آنکه جان بخشید و ایمان خاک را
عرش را بر آب بنیاد او نهاد
خاکیان را عمر بر باد او نه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی