برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

فقط به خاطر تو!

شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۳۶ ب.ظ

دوست خوبم فقط به خاطر تو به اینجا اومدم!..........

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۰
تـــ ـارا

نظرات  (۹)

واااااااااااااااااااااااااااای خدای من!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باور کن اشکامو در آوردی تو فقط بخاطر من این وبو راه انداختی؟
بخدا قسم تکی ...
زبونم بند اومده.فقط دلم میخواد گریه کنم.
خدارو چه جوری شکر کنم هان؟تو بگو.
ازت هزاران بار ممنونم...
پاسخ:
گلم قرار نبود اشکات دربیادا..... خودت تکی......... دوست جونمی... منم ممنونم که دوستمی
دختر تو چیکار کردی؟هیشگی حس منو نسبت به تو نمیفهمه .هیشکس درک نمیکنه من چه احساسی نسبت به تو دارم.روی صندلی میخکوب شدم ودارم عین ابر بهار اشک میریزم.
پاسخ:
اشک نریز ... خب؟؟؟ ... منم اشکم میریزه هاااااا......... حس منم نسبت به تو وصف ناشدنیه بخدا........
هزار بار ازت ممنونم .
ممنونم که هستی .
همیشه باش.

پاسخ:
منم ممنونم که هستی.......هزاران بار..... باش.... خب؟؟؟
راستی خانوم گل یادم رفت بهت تبریک بگم.
من از وبتون خیلی خوشم میاد .با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ:
مرسسسسسسسی از تبریکت....
منم موافقم با تبادل لینک... می لینکمت!
یکی منو بگیره...

پاسخ:
خودم میگیرمت........
وای عقده ای شدم آخه کامنتای من تو اون یکی وبت ثبت نمیشد اینجا باید عقده هامو خالی کنم
آهای مردم من خیلی خوشبختم که یه همچین گلی دوس جون منه
سایه ات همیشه برقرار...
عاشششششششششششششششششقتم...
تکی بخدا تکی
پاسخ:
عزیییییییییییییزمی منم عاششششششششقتم
سرورم شما با افتخار لینک شدید
سلام دوست خوبم | من یه مجموعه پوسترهای فیلم رو آماده کردم که خیلی زیبا و خلاقانه طراحی شدن | خوش حال میشم اگه بیای و ببینی و نظر بدی | منتظرتم | لطفا فقط نظرتو راجع به پوسترها بگو و از این که اومدم وبلاگت تشکر نکن | ممنونم
سلااام | یه مطلب اندر احوال افزایش سرعت باز شدن وبلاگ و زیبا شدن عکس ها گذاشتم که حتما خوشت میاد | حتما بیا و بخونش | در ضمن ما کدهای حرفه ای تری هم در آینده معرفی میکنیم ، برای این که از بروز شدن سایت آگاه بشی و یه مطلب هم از دست ندی از کنار سایت ایمیلتو وارد کن و عضو شد | به همین خوشمزگی = تک لرن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی